DumpStats voor Cesare Lombroso 👶

45,929 +52390 -6461

Kudos

#1244 (Top 0.3893%)

Kudos/dag 45.93
Kudos/reaguursel 9.97
Meeste kudos op 1 reaguursel 1329
Minste kudos op 1 reaguursel -114

4,607

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.61
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 14.7
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 27
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 29-09-2023
Eerste reactie op 29-09-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 00:22:03 op Vetzakken in de sportschool
Jij hebt echt niet goed geluisterd, zoals de meesten hier. Misschien heb je ook niet goed naar de dokter geluisterd en ging het om een BMI van 130 en een IQ van 20.

0 kudos 2026-06-25 00:06:14 op Vetzakken in de sportschool
@Sempke5151 | 24-06-26 | 18:13: Ironisch dat iedereen haar hier dom noemt, maar zelf niet luisteren naar wat ze werkelijk zegt.

3 kudos 2026-06-24 23:54:15 op Vetzakken in de sportschool
Het komt onhandig haar mond uit, maar er wordt ook heel slecht geluisterd naar wat ze zegt.

In het kort: 'Dikke mensen hoeven niet bang te zijn, niemand let op je, want iedereen is met zichzelf bezig.'

1 kudos 2026-06-24 23:32:28 op Verhitte tokkie op de A10
Alleen mensen die zelf links willen rijden, ergeren zich aan linksplakkers.

7 kudos 2026-06-24 21:11:38 op Heb je het ook zo warm....
Als je sommige comments leest, zou je denken dat we in een van de verschrikkelijkste dictaturen ter wereld leven.

8 kudos 2026-06-23 00:15:17 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@_Dempurt_ | 22-06-26 | 23:38: Als het je niks kan schelen, waarom neem je dan de moeite om hier wat te typen?

8 kudos 2026-06-22 17:44:30 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Al zou jouw argument waar zijn, het maakt het nog steeds niet oké.
"Waarom krijg ik een bekeuring? Maar de auto voor mij reed ook te hard, meneer de agent."

14 kudos 2026-06-22 17:35:44 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Racisme zit in ieder mens, maar er wordt altijd gedaan alsof alleen witte mannen racistisch kunnen zijn en dan kan je een reactie verwachten. Hoe dacht jij dat er onderling bij BV een moskee over autochtone Nederlanders gesproken wordt? Uiteindelijk draait het altijd om 'zij' tegenover 'wij', of het nu gaat om sekse, ras, geloof of zelfs een voetbalclub.

-1 kudos 2026-06-22 17:05:07 op Putain zat in een dagelijkse dip.
De werkelijkheid is vaak anders dan in films; bovendien leidt hij een ontzettend angstig en paranoïde leven.

-3 kudos 2026-06-22 00:30:23 op Paarshaar met Groenhaar
Aan de rechterkant hebben ze domme rednecks en aan de linkerkant hebben we dit soort dom volk.

-1 kudos 2026-06-21 17:12:51 op Man staart in trein Den Haag
Taal leeft! Ooit was 'twee eieren' fout; het meervoud van 'ei' was toen 'eier'. In de loop der tijd hebben de Hollanders er nog een meervoudsuitgang ('en') achter geplakt.
Het feit dat jij denkt dat mensen tegenwoordig fout praten, zegt iets over je leeftijd.

1 kudos 2026-06-20 23:15:45 op Warm. Kees vindt er wat van.
@Kwaaie tor | 20-06-26 | 16:47: En de meeste mensen betalen die belasting graag voor Kees.

1 kudos 2026-06-20 23:05:18 op Ondertussen in Moskou
Ja en de 2e wereldoorlog 50.000 miljard, wat wil je zeggen?

1 kudos 2026-06-20 22:41:56 op Jong geleerd oud gedaan
@gvr144 | 20-06-26 | 18:58: Mooie herinneringen, als klein manneke op de barkruk achter een groot glas sinas.

2 kudos 2026-06-20 22:38:08 op Hondencompi
Niet te flauw hoor, daar krijg je weerstand van.

-1 kudos 2026-06-19 13:54:19 op Nieuwe beelden uit Moskou
"Si vis pacem, para bellum" Als je vrede wilt, bereid je dan voor op oorlog. Je hebt helemaal gelijk.

16 kudos 2026-06-19 00:38:58 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
De Amerikanen houden niet van voetbal en FIFA houdt alleen maar van voetbal, omdat ze er geld mee kunnen verdienen.

14 kudos 2026-06-19 00:22:10 op Spiegeloefening voor reaguurders
Toen ik nog jong was, hoefde ik maar ACHTUNG! tegen hem te zeggen en hij sprong al in de houding.

47 kudos 2026-06-16 12:21:46 op Schotse kilten in aantocht
Dat maakt toch meer indruk dan een oranje shirtje en een kaashoed op je kop.

3 kudos 2026-06-15 11:01:47 op Ondertussen bij het Witte Huis
@RanzigeKachel | 14-06-26 | 18:24: "Trump vecht tegen corruptie"? Welke websites bezoek jij? Als hij niet slaapt, is hij bezig met zijn balzaal, de refectiepool en triomfboog. Hij verkoopt prularia (horloges, sneakers, telefoons, petjes, gitaren, parfum, nft's, munten) in het Witte Huis alsof het de Action is. Allemaal terwijl zijn familie en de mensen om hem heen bezig zijn hun zakken te vullen met staatsgeld.

3 kudos 2026-06-14 18:27:06 op Groepsfoto met de Guardia Civil
@arkos | 14-06-26 | 15:32: In het verleden had je in Nederland ook slavenhandelaren en daarvan kan je de mensen nu niet de schuld in de schoenen schuiven.

10 kudos 2026-06-14 18:14:50 op Ondertussen bij het Witte Huis
@Metjas | 14-06-26 | 17:24: Ja, Trump is verantwoordelijk voor de hoge benzineprijzen, corruptie, het stopzetten van sociale en medische hulp aan mensen in zijn eigen land, terwijl hij wel kans ziet om zichzelf en zijn rijke vriendjes een belastingverlaging te geven. En zijn partij stelt Musk in staat om met de beursgang van zijn bedrijf de pensioenen van miljoenen te plunderen, en het heeft hoogstwaarschijnlijk ook gevolgen voor jouw pensioen.

16 kudos 2026-06-13 19:32:52 op Papa wil de grote voetbal kopen
@thebeast4000 | 13-06-26 | 19:09:
Lekker lage belastingen in de VS, maar je moet er wel bij vertellen dat je niet ontslagen of ziek moet worden. Dan kan je meteen je huis verkopen en onder een brug gaan wonen.