45,929 +52390 -6461
Kudos
#1244 (Top 0.3893%)
| Kudos/dag | 45.93 |
| Kudos/reaguursel | 9.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1329 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -114 |
45,929 +52390 -6461
Kudos
#1244 (Top 0.3893%)
| Kudos/dag | 45.93 |
| Kudos/reaguursel | 9.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1329 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -114 |
4,607
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.61 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 14.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 27 |
| Aantal x weggejorist | 26 |
| Geregistreerd op | 29-09-2023 |
| Eerste reactie op | 29-09-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 00:57:37 op Weinig lucht toeristje
Of een Stuyvesantje.
0 kudos 2026-06-25 00:26:20 op Vetzakken in de sportschool
@Uhoortnogvanons | 24-06-26 | 15:19: Jij hebt niet goed geluistert.
0 kudos 2026-06-25 00:22:03 op Vetzakken in de sportschool
Jij hebt echt niet goed geluisterd, zoals de meesten hier. Misschien heb je ook niet goed naar de dokter geluisterd en ging het om een BMI van 130 en een IQ van 20.
0 kudos 2026-06-25 00:06:14 op Vetzakken in de sportschool
@Sempke5151 | 24-06-26 | 18:13: Ironisch dat iedereen haar hier dom noemt, maar zelf niet luisteren naar wat ze werkelijk zegt.
3 kudos 2026-06-24 23:54:15 op Vetzakken in de sportschool
Het komt onhandig haar mond uit, maar er wordt ook heel slecht geluisterd naar wat ze zegt.
In het kort: 'Dikke mensen hoeven niet bang te zijn, niemand let op je, want iedereen is met zichzelf bezig.'
1 kudos 2026-06-24 23:32:28 op Verhitte tokkie op de A10
Alleen mensen die zelf links willen rijden, ergeren zich aan linksplakkers.
5 kudos 2026-06-24 23:22:40 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Vroeger toen de rijksten nog 72% belasting betaalden.
7 kudos 2026-06-24 21:11:38 op Heb je het ook zo warm....
Als je sommige comments leest, zou je denken dat we in een van de verschrikkelijkste dictaturen ter wereld leven.
41 kudos 2026-06-24 21:02:55 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Dat is er een die klaarkomt op zijn eigen spiegelbeeld.
5 kudos 2026-06-23 00:25:30 op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
Het zal me niet verbazen dat hij dat ding op eBay gekocht heeft en denkt zonder training wel even een stukje kan gaan vliegen.
8 kudos 2026-06-23 00:15:17 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@_Dempurt_ | 22-06-26 | 23:38: Als het je niks kan schelen, waarom neem je dan de moeite om hier wat te typen?
8 kudos 2026-06-22 17:44:30 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Al zou jouw argument waar zijn, het maakt het nog steeds niet oké.
"Waarom krijg ik een bekeuring? Maar de auto voor mij reed ook te hard, meneer de agent."
14 kudos 2026-06-22 17:35:44 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Racisme zit in ieder mens, maar er wordt altijd gedaan alsof alleen witte mannen racistisch kunnen zijn en dan kan je een reactie verwachten. Hoe dacht jij dat er onderling bij BV een moskee over autochtone Nederlanders gesproken wordt? Uiteindelijk draait het altijd om 'zij' tegenover 'wij', of het nu gaat om sekse, ras, geloof of zelfs een voetbalclub.
0 kudos 2026-06-22 17:21:02 op Duitse parkeergarage snapt het
Deze was leuker.
https://www.dumpert.nl/item/10...
-1 kudos 2026-06-22 17:05:07 op Putain zat in een dagelijkse dip.
De werkelijkheid is vaak anders dan in films; bovendien leidt hij een ontzettend angstig en paranoïde leven.
7 kudos 2026-06-22 12:58:16 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Met hun linkerhand wijzen ze naar asielzoekers en andersdenkenden, en met hun rechterhand roven ze de schatkist leeg.
18 kudos 2026-06-22 12:51:19 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Daar zullen best een paar lobbyisten van het bedrijfsleven de hand in hebben gehad.
0 kudos 2026-06-22 12:41:52 op Japanners vieren de 4-0 overwinning op Tunesie
Natuurlijke selectie: duizenden jaren lang iedere andersdenkende een kopje kleiner maken.
-3 kudos 2026-06-22 00:30:23 op Paarshaar met Groenhaar
Aan de rechterkant hebben ze domme rednecks en aan de linkerkant hebben we dit soort dom volk.
1 kudos 2026-06-21 22:44:00 op Ruzie met meeuw
Sturzkampfflugzeug
84 kudos 2026-06-21 17:31:39 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Witte mannen mag je dus discrimineren. Ik wens haar veel mannelijk Marokkaans publiek toe.
-10 kudos 2026-06-21 17:25:10 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
De politie heeft mij gecontroleerd en zelfs doorverwezen naar de dokter. Hij vroeg of ik mezelf wel lekker voelde en dat ik mezelf moest laten nakijken.
-1 kudos 2026-06-21 17:12:51 op Man staart in trein Den Haag
Taal leeft! Ooit was 'twee eieren' fout; het meervoud van 'ei' was toen 'eier'. In de loop der tijd hebben de Hollanders er nog een meervoudsuitgang ('en') achter geplakt.
Het feit dat jij denkt dat mensen tegenwoordig fout praten, zegt iets over je leeftijd.
1 kudos 2026-06-20 23:15:45 op Warm. Kees vindt er wat van.
@Kwaaie tor | 20-06-26 | 16:47: En de meeste mensen betalen die belasting graag voor Kees.
1 kudos 2026-06-20 23:05:18 op Ondertussen in Moskou
Ja en de 2e wereldoorlog 50.000 miljard, wat wil je zeggen?
0 kudos 2026-06-20 22:43:56 op Jong geleerd oud gedaan
Djefrey werkt liever met zijn handen.
1 kudos 2026-06-20 22:41:56 op Jong geleerd oud gedaan
@gvr144 | 20-06-26 | 18:58: Mooie herinneringen, als klein manneke op de barkruk achter een groot glas sinas.
2 kudos 2026-06-20 22:38:08 op Hondencompi
Niet te flauw hoor, daar krijg je weerstand van.
38 kudos 2026-06-20 22:29:23 op De keuzes die je in het leven maakt
Maakt niet uit wat je kiest, als je maar blij bent met je keuze.
2 kudos 2026-06-20 22:27:03 op De keuzes die je in het leven maakt
Zou je denken dat ze liever in een oorlog zitten?
0 kudos 2026-06-20 22:21:46 op Stuntje op de fiets
Für Elise Beethoven
-5 kudos 2026-06-19 14:03:04 op Rolling Stones Kurhaus 1964
Doerak is Russisch; het betekent letterlijk domkop, idioot of gek.
-1 kudos 2026-06-19 13:54:19 op Nieuwe beelden uit Moskou
"Si vis pacem, para bellum" Als je vrede wilt, bereid je dan voor op oorlog. Je hebt helemaal gelijk.
3 kudos 2026-06-19 12:35:54 op Oprotten met die camera!!!1!
"Ceci n'est pas une pipe"
0 kudos 2026-06-19 02:14:08 op Het dak gaat er af in Moskou
Dat is een tankdak, geen deksel.
3 kudos 2026-06-19 02:00:38 op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Ik heb al een tijdje Wierd Duk niet meer gezien. Is hij nog steeds anti-Oekraïne?
3 kudos 2026-06-19 01:52:45 op Messi in de McDonalds
In de keuken heb ik een la vol met messies.
0 kudos 2026-06-19 01:41:40 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Liegebeest | 19-06-26 | 00:47: Alleen in cafés.
7 kudos 2026-06-19 01:04:40 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Wat heeft die man tegen vrouwen? Is hij homo of zo? Ik weet ook niks van voetbal, maar ik mag kennelijk wel meepraten van hem.
16 kudos 2026-06-19 00:38:58 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
De Amerikanen houden niet van voetbal en FIFA houdt alleen maar van voetbal, omdat ze er geld mee kunnen verdienen.
14 kudos 2026-06-19 00:22:10 op Spiegeloefening voor reaguurders
Toen ik nog jong was, hoefde ik maar ACHTUNG! tegen hem te zeggen en hij sprong al in de houding.
0 kudos 2026-06-17 22:27:21 op Liev meisje <3 vogels
-weggejorist-
47 kudos 2026-06-16 12:21:46 op Schotse kilten in aantocht
Dat maakt toch meer indruk dan een oranje shirtje en een kaashoed op je kop.
99 kudos 2026-06-16 00:28:03 op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
Het kan wel gezellig zijn, als de tokkie onderlaag maar wegblijft.
6 kudos 2026-06-16 00:10:03 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
Het is een diep dal.
3 kudos 2026-06-15 11:01:47 op Ondertussen bij het Witte Huis
@RanzigeKachel | 14-06-26 | 18:24: "Trump vecht tegen corruptie"? Welke websites bezoek jij? Als hij niet slaapt, is hij bezig met zijn balzaal, de refectiepool en triomfboog. Hij verkoopt prularia (horloges, sneakers, telefoons, petjes, gitaren, parfum, nft's, munten) in het Witte Huis alsof het de Action is. Allemaal terwijl zijn familie en de mensen om hem heen bezig zijn hun zakken te vullen met staatsgeld.
1 kudos 2026-06-14 18:44:04 op Geredde straathond herkent verzorger
Zit er bij ons ook in, een geur uit je kindertijd brengt je onmiddellijk weer terug in de tijd.
3 kudos 2026-06-14 18:27:06 op Groepsfoto met de Guardia Civil
@arkos | 14-06-26 | 15:32: In het verleden had je in Nederland ook slavenhandelaren en daarvan kan je de mensen nu niet de schuld in de schoenen schuiven.
10 kudos 2026-06-14 18:14:50 op Ondertussen bij het Witte Huis
@Metjas | 14-06-26 | 17:24: Ja, Trump is verantwoordelijk voor de hoge benzineprijzen, corruptie, het stopzetten van sociale en medische hulp aan mensen in zijn eigen land, terwijl hij wel kans ziet om zichzelf en zijn rijke vriendjes een belastingverlaging te geven. En zijn partij stelt Musk in staat om met de beursgang van zijn bedrijf de pensioenen van miljoenen te plunderen, en het heeft hoogstwaarschijnlijk ook gevolgen voor jouw pensioen.
16 kudos 2026-06-13 19:32:52 op Papa wil de grote voetbal kopen
@thebeast4000 | 13-06-26 | 19:09:
Lekker lage belastingen in de VS, maar je moet er wel bij vertellen dat je niet ontslagen of ziek moet worden. Dan kan je meteen je huis verkopen en onder een brug gaan wonen.